tisdag 17 augusti 2010

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!



Hej på er!
Inte för att jag tror att det är så många som läser men men!
Det var oförskämt länge sedan nu. Vi har varit på semester ända sen 7 juni. Semestern började med att jag fick vara med när min systers lilla bella kom till världen, HELT fanastiskt sen firade vi midsommar o bara myste. Åkte ner till sthlm igen var där 2 veckor, en med mamma, sen bar det iväg uppåt igen en vecka i stugan 2 veckor i v-ånäset. Vi har haft det fanastiskt skönt och jag har försökt mentalt förbereda mig på skolan :) En välbehövlig semester för min älskade! o felicia som har fått springa runt naken på gräsmattan dagar i ända.
Nu är vi i alla fall tilbkaka i verkligheten, ska jag vara ärlig så var det riktigt skönt för nu vet jag att det är bara några dagar kvar till skolan.
Börja skola för mig känns som att jag påbörjar ett nytt liv. nya vänner, hajk, fjället, gråt, skratt, MYS o jag längtar så mycket. BARA det att jag vet att jag får min VÄLBEHÖVLIGA träning (2 timmar MINST om dagen) jag är så glad o mitt liv har helt vänt, jag mår bra och jag är glad.Ja jag skulle kunna skriva hur mkt som helst :S men jag ska verkligen försöka hålla bloggen uppdaterad :D PUSS på er..

4 kommentarer:

  1. Men gud vad stor hon har blivit!! I och för sig var de ett år sen ja såg hon (ganska exakt) och tiden går snabbt när dom är så små.. :)

    SvaraRadera
  2. Gud va kul att du skriver igen, älskar att läsa din blogg. Och jag önskar dig verkligen all lyckatill med skolan, hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig vännen!
    kram

    SvaraRadera
  3. hihi villka söta bilder på flican. Pussa hon från moster på pannbenet :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag läser ju din blogg ! =D så fortsätt uppdatera!

    SvaraRadera