tisdag 21 december 2010

Pressen

nu måste jag ju skriva så att lina har ngt att göra :P

Började dagen med en prommis ner till dagis med pulkan, Felicia HELNÖJD! sen hem igen sov en stund på soffan sen ner till västertorpshallen på bodypump! AS skönt men jag har sån sjuk träningsvärk sen i måndags :P skyll dig själv...
Åkte sen till skärholmen in på lindex, köpte strumpbyxor, hm, köpte nagellack, bokhandeln o köpte kuvert. Så ikväll har jag och felicia målat naglarna röda, vi är redo inför julen :D

Hela julklapps grejen till johan e förstörd, trodde han skulle bli jätte glad men då har elgiganten/posten fuckat upp sig!!! söder om ö-vik kan männsikorna inte hantera snö, samma visa varje jävla år o pga det så blir posten försenad :O skulle fått mitt brev idag men hon TRODDE att det skulle komma imorgon, GREJEN är den att vi åker imorgon bitti och posten kommer kl 15 TYP för att dom är så sega!!! (dom brukar egentlign komma 11)

Ja något bra som hände var att johan tar ledigt imorgon :D vi kommer iväg snabbare och hem till norrland snabbare ;)

En till rolig sak :D :D :D Jag har fått jobb på västertorpshallen nu och tillochmed schemalagt en helg i månaden lör o sönd sen även lite mer småvick :D KANON!

NÄÄ nu ska jag måla nagellack på högerhanden :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar