fredag 22 november 2013

Blåöga

Godkväll!!
Nu var det länge sen igen! Var med om en mycket trevlig upplevelse i förrgår ;) bara så sjukt klantigt..  Var lite stressad när jag skulle lämna barnen hos Sofi så hoppade bara i mina kängor.. Kom till stallet o släppte ut storhästen Bella o min lilla skit hille.. När jag är påväg tillbaka till stallet så fastnar mina skosnören i hakarna o jag snubblar o gör ett försök att hålla mig på fötterna men dyker ner med huvet o slår mig som tusan! Landar på bröstet smäller i huvudet som sjutton o tuppar av i nån sekund.. När jag fattar vad som hänt så inser jag att jag inte kan andas o var övertygad om att jag brutit alla revben men så successivt får jag tillbaka andan o smärtan försvinner. Ligger i fosterställning en stund innan jag vågar ställa mig upp.. Går in o ska hämta de två hästar som e kvar o känner att det bara svider lite under ögat eftersom jag skrapat mig på isen.. Slänger ut dem o ger dem mat, mockar hilles Box o känner att huvudet börjar bulta mer..
Så jag ger upp o börjar åka hem o tittar i backspegeln o ser bara att jag är lite röd.. Åkte hem o somnade en stund när jag vaknade var jag blå runt ögat o det blir då bara värre o värre..tur Johan var i Sthlm då detta hände annars kanske alla som ser mig undrar va sjutton som hänt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar