söndag 16 maj 2010

Måndag

och nya rutiner!

Nu är beachen 2010 alldeles för nära så nu måste vi göra något drastiskt! Börja en måndag är väl ett bra förslag. o nu äre inte bah jag som jag snackar om utan det är hela familjen! INGET mer jävla godis på veckorna!!!! bara helger! lördag! KVÄLL!!! fattar? men det är svårt att få in det i våra hjärnor :P men jag får tydligen inte träna AS hårt än :S fuckit! men jag får väl köra på mina prommisar o så småningom gå tillbaka till gymmet på eftermiddagarna! åsså får jag o johan försöka komma överens om vem som ska ut vilken kväll, för nu ska han minsan ut på cykeln!

JA kul! Felicia började gå Måndag 10/5 knappt ett år :) Det är verkligen så kul.
I lördags var vi ute i vagnhärad o hälsade på världens finaste tilda o hennes henke ;) Hon hade fixan ett suuuuuuuper middag o vi fick se deras nya fina lägenhet. vi satt där ute på deras stora uteplats o klockan blev närmare tolv :O
Vi passade på att spela lite spel (med vilda gester) SUPER kul, killarna mot tjejerna! vi vann faktiskt 1 gång var, så vi gör upp nästa gång.
Jag tycker det är så fint o mysigt där ute på landet, jag tror jag skulle stortrivas där.

Idag blire mammagruppen. Först promenera dit sen promma hem :)

Have a nice day!
Puss

1 kommentar:

  1. Ja nu ska vi i bikinin. Det blir strypning av kolhydrater och kom igång med Anna Skipper. NU KÖR VI SÅ DET RYKER INGELA

    SvaraRadera