lördag 22 maj 2010

Skit

Här kommer ett riktigt depp inlägg!

Vad är det för fel med mig, eller vad är det INTE för fel på mig?
Just nu vill jag bara stänga in mig i en bubbla, sitta i ett hörn o gråta o aldrig komma ut igen!
Reserv!!!???? va faaaaaaaaaan är det? Jag vill inget annat nu, det enda jag ville var att för en gång skull göra det jag vill, något som jag tycker är kul! Men tydligen förtjänar jag inte det.. VARFÖR, varför är jag så dålig, varför blir det så här!? äre mitt fel att jag är dyslextiker? varför kan inte jag skriva, säga rätt saker, göra rätt?! VARFÖR ska jag måsta ha hjälp med allt? Jag har verkligen fått slita och bråka med varenda lärare för den person jag är idag, osså blev det så här ändå! Än vad jag gör blire bara fel.. Än vad jag gör kommer jag hur som helst inte komma in på nån skola. Det känns som att mitt liv kommer bara bli en stor plåga o att jag får i fortsättningen också göra det jag inte alls tycker är kul. Vad ska jag gör då felicia börjar på dagis? Jag var så jävla pappad på skola nu men vad hänger det på? äre mitt personlig brev, som jag inte ens vet hur man skriver, eller mina betyg, som suger..
SKIT!!!!!!!!!!

Det enda jag kan glädjas åt just nu är att jag har en fantastiskt fin familj som jag älskar mest av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar