måndag 11 februari 2013

Kära måndag..

Hej på er!
Igår körde vi Johan till flyger som vanligt är man lite sen så vi sprang in o checkade in i en automat.. Tur han bara hade handbagage.. Som alltid fäller man en tår också :( det har inte varit nån bra helg.. Först försöker jag få ihop allt är nere med inskolning, lämning/hämtning, handling, skola osv så jag längtar bara till helgen när jag får lite avlastning men med Johans skoterintresse får jag knappt se han på helgerna heller :/ så det känns lite ensamt!!
I alla fall.. Igår efter vi lämnar Johan åkte jag o mor och såg bio, flight, den var hyfsar bra i alla fall dock väldigt lång 2 och 1/2 timma... Kom hem typ 24.00 o det visade sig imorse :( usch va trött jag var..
Sen har vi ju det här förskräckliga blåsvädret, snön ba yr :/ men vi tog oss till dagmamman ändå :)
Så idag ska jag ta det lite lugnt nu när vi fått upp tv, soffa o det andra sakerna.. Så nu ni som vill är ni välkomna att hälsa på :)
Sen har jag försökt göra lite på läxan i helgen men läraren är lite dålig på att förklara vad hon vill att man ska få med :/
Jaja.. Ha det bra så länge
Pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar