onsdag 29 september 2010

Felicia dag

Hej!

Idag följde felicia med till skolan o det va super kul att visa upp min lilla prinsessa! första lektionen blev hon lite högljudd o rastlös med andra lektionen sov hon :)
Har varit några deppveckor eller höstångest eller wtf! jag är bara trött o börjar fundera o stressar! Är skolan rätt för mig? Är det ens någon som "gillar" mig? kommer jag klara av anatomin? ALLT!!
Var alldeles för länge sen jag tränade nu, vill INTE ställa mig på vågen! Jag vet att jag har sjukt dåligt självförtroende men det är jag! Alldeles för länge sen jag o johan kramades i soffan! det är ju bara race hela tiden!
Jag börjar undra om det är något fel på mig :S vill inte gå in på det men jag bara undrar :( vad ska man då göra?
usch vad jag spyr galla o det är bättre jag gör det här än på johan! men då är det ni som får det istället :S
Jag gillar massage, jag tror jag kommer gilla det! vi har pratat nu om att jag ska gå sommarkursen så jag får ett certifikat o kan börja jobba direkt. Spinningen vet jag inte, det har bara blivit ngt negativt nu för jag känner mig bah stressad av det!
O en sak! favorisering?????

2 kommentarer:

  1. Hur har inskolningen gått och hur kändes det? :) min dotter ska precis inskolas så nu frågar jag runt lite, hihi.

    SvaraRadera
  2. Hej! tack för kommentaren, den värmde :) du verkar också ha en tyngre period, hoppas att det vänder snart! Man ska inte fundera så mycket, det blir faktiskt inte bättre av det. ta hand om dig!

    SvaraRadera