torsdag 16 september 2010

Torsdag 20.35

Hej alla!

Torsdag imorron äre fredag o närmare helgen! Veckan har bestått av Spinning o spinning o åter spinning. det har varit kul men väldigt jobbigt samtidigt. Idag fick vi grupperna som vi ska göra passet tillsammans med o jag tror det blir KANON!! jag är as taggad så jag har letat fram lite låtar o vi har bollat lite hur vi ska lägga upp passet o det ser lovande ut.. så vecka 41 kör jag mitt första spinningpass o förhoppningsvis INTE det sista :)
Skönt med helg också johan är borta så vi får roa oss själva :)
Måndag är det hajk för hela slanten o det känns som ett tillfälle att komma alla närmare, det känns fortfarande så ytligt o alla som bor där är en familj, är det bara jag som känner så? Det är så viktigt med kompisarna, motivation, någon man kan skratta, gråta, plågas med annars känns det inte roligt att gå kvar. Så vi får se...
Nu är låten tillägnad klassen gjord! o jag vet inte av vem, men tomas spelade gitarren i alla fall o det lät fint. Hann inte va med på något hörn där.. Det är också synd man får inte samma inside information som dom som bor på skolan..
http://www.youtube.com/watch?v=vo0vTroE9t4

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar