fredag 3 september 2010

Fredag 3/9

Hej hopp!

Den efterlängtade helgen är kommen o det är faktiskt ganska skönt. Jag har haft ännu en fantastisk vecka på lillsved men alla dessa fantastiska människor o maten o lektionerna men då när helgen närmar sig känns det rätt skönt. Så här från börjar RUSAR veckorna iväg o på helgerna vill men bara smälta alla intryck från veckan som gått.
Vi började veckan men en kamraträddning i vattnet. Alltså för att vi ska få själva med 1 kompis ut o paddla måste vi ha genomgått kamraträddningen. vi paddlade först en bit med hela gängen sen tillbaka till stranden klädde av oss onödiga kläder o sen parade ihop oss 2 o 2. Jag var med en tjej som heter Bim. jag var väldigt tydlig med att jag ville börja! så jag välte kajaken uppochner o samtidigt försöka hålla i paddeln o ge den till bim o sen upp på hennes sida av kajaken där jag skulle lirka mig upp på hennes o sen över o i min :P låter mer komplicerat än det var. men jag ska säga att jag höll på att DÖÖÖÖÖ av köld!!! o det tror jag alla såg och hörde :D
Sen så har veckan bara flytit på med teori. bland annat anatomi, humanbiologi, hälsan o samhället osv. Alltså jag har aldrig någonsin kännt mig så peppad att gå till skolan. jag känner mig helt övervarvad. Så då fick vi så här på slutet av veckan känns på lite massage o det ser jag sjukt mycket fram emot!!! så vi har bestämt att jag ska fortsätta utbildningen över sommaren så jag certifierar mig inom massagen :)
Fantastiska vänner, mycket glädje!
Nä nu ska jag sätta mig i soffan käka lite godis o bara njuta av lugnet!
PUSS!!!

2 kommentarer:

  1. så roligt att du är motiverad och verkar ha det trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Heja på min duktiga dotter. Kul att du trivs med din nya tillvaro. Du ska se att när du nu äntligen får chansen att hålla på med något som du brinner för, så kommer du säkert att få jättefina resultat. Skriv järna på din blogg så att man får veta hur det går.
    Hej då och pussa Flican från mormor=mycket viktigt

    SvaraRadera