onsdag 24 augusti 2011

Onsdag hela dagen



Hej på er!

Måste bara börja med att säga tack allihopa för era stöttande kommentarer! vilka fantastiska vänner jag har..

Vi fick ett telefonsamtal igår från samma doktor som ville meddela att dom fått svar från felicia PKU prov också. Hennes prov visade också spår av MCAD brist så dom ville att vi skulle komma in då idag och ta fler prover. Så denna onsdag har vi tillbringat på först Huddinge sjukhus för felicias prover sen vidare till andra sidan stan, Danderyds sjukhus, för att göra hörseltest på Ossian.
Felicia tyckte det var lite läskigt att bli fasthållen, själva sprutan var inte så farlig ;) Hon fick några leksaker sen en smaskig klubba.

Jag blev så otroligt glad idag när vi var på bb stockholms bb och eftervård för jag stötte nämligen på barnmorskan som förlöste mig. Jag kan liksom inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för den hjälp och stöttning hon gav under förlossningen! trevligare människa får man söka efter. Jag minns bara alla snurriga lustgas skratt och att jag ville pussa hennes fötter när hon sa att jag skulle få en epidural. Jag och johan skrattar än idag när
Maria sa "och sen kommer bebisen ut"
Jag säger "näää"
Maria säger " joo det kommer väl inte ut kaniner"
Det var så skönt att träffa maria igen och känna glädjen o minnas den dagen och inte bara tänka på allt negativt som varit nu. Jag berättade för henne allt som hänt nu här senast o vi tycker liksom båda två att hur konstigt allt kan bli.

Jag måste ju dela med mig av en bild också..







Kram på er

1 kommentar:

  1. Mormor
    Men vilken snygg liten kille. Han kommer säkert att charma alla. Krama Ossian och Felicia från en längtande mormor.

    SvaraRadera