tisdag 30 augusti 2011

Det är inte altid rättvist



Jag tänker verkligen på min vän nu! Jag vet verkligen att det är det sista man vill ska hända.. Du är så fin person och du förtjänar verkligen det bästa! Som du själv säger att du har svårt för att vara arg.. All lycka man sett på din blogg, bra med jobb, grym lägenhet, sötaste hunden åsså vänds allt upp o ner.. Tänker verkligen på dig min vän!

Nu har man äntligen landat lite. två veckor med johan hemma gick för fort :/ vi hann bara hem från bb så fick vi alla bad news och försöka hantera dom på en vecka var svårt. Sen började johan jobba igen o då vet man helt plötsligt inte om man klarar det här själv. Men nu hemma ensam, skit på tv så börjar det kännas som det mesta har landat.
Jag är så glad över min familj, vi gör varandra starka! Vem hade jag varit utan johan och mina två älsklingar? Jag skulle inte leva utan dom! Här lever vi på kärlek och jag är bara så lycklig :)
Vi fixar det tillsammans! Jag har kommit på att det är väldigt viktigt att prata om sina känslor för att just kunna hantera dom, för att få hjälp att hantera dom.

Jag älskar min familj!

I veckan så ska jag försöka ta mig ut lite. Jag börjar känna att det blir ganska tråkigt hemma! Kanske ska ta sig till en öppen förskola imorron för att träffa lite andra människor. komma ut och röra på sig för att förhoppningsvis komma i form igen :D
Sen nästa vecka kommer älsklings mamma ner o roar mig hela veckan, skööönt :)


Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Sååå gullig du är bästaste!!!!Du och jag vi är starka och vi klarar att gå genom eld tillsammans :d himmel vilken söt prins du har fått! Och du har redan en liten prinsessa! Galet vad mycket hår han har!

    Om du känner dej ensam! bara höra av dej! jag är ledig hela den här veckan och nästa vecka jobbar ja bara typ måndag så ja kan komma å kramas tillsammans med dej när de passar!!! pusselipusss

    SvaraRadera