måndag 20 februari 2012

Mammagruppsmåndag

Hej på er! Jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera dels beror det på orken o nedstämdheten men nu tänkte jag göra ett snabbt inlägg via fonen :) Idag är Felicia hemma för ikväll åker vi norrut ;) orkade inte med att lämna o hämta o packa o allt så hon fick va hemma :) så vi gick först till tempo o hämtade ut ett hm paket med lite sommarkläder. Sedan tog vi bussen mot liljeholmen o gick till öppna förskolan :) det var ju så länge sedan dom såg Felicia så det var lite kul :) men sen blev Ossian väldigt trött så då gick vi. O eftersom issian har vuxit ur det mesta i hans garderob så gick jag in en sväng på hm, lindex och kappahl o hittade lite fina kläder :D sen hittade jag JÄTTEFIN väst på polarn och pyret (till felicia) som jag vill ha! En beige/röd och sen tänkte jag en sån där vint fleec jacka under den ;) kanske får flörta med mormor eller farmor ;) eller så blir det när fp kommer. för när vi kommer tillbaka i mars så är det ju vår o då blir det en perfekt outfit. Nu skriker bejbin efter mat o packandet går väl si sådär. Hörs sen! Puss o hej

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du läser min blogg! :) Ja det kan jag verkligen förstå, du vet ju hur det känns:) hur är allt med dig? Kram!

    SvaraRadera