lördag 4 februari 2012

Underbara lördag!

Idag är det bara så underbart ute! Sol, klarblå himel och inte en kotte i pulkbacken. där var vi säkert i 1 timma i sprang som galningar upp och ner tills Felicia gjorde en vurpa och börja blöda näsblod :/ och det var så fantastiskt skönt att vi tig oss ut!! Jag blev så sjukt glad igår! Först var det någon som ryckte i dörren och sen plingade frustrerat på klockan och jag blev så sjukt rädd! Tittade i kilhålet o där stod ju min mamma! Jag blev ju helt överlycklig o stod där o bara tjöt! O Felicia blev nog lika rädd som jag men när hon såg att det var mormor blev hon jätteglad! Mamma tyckte jag lät så deppad o tyckte inte jag skulle sitta här ensam, nu när johan är borta, så hon for bara som hon va. Inga extrakläder eller nått. :p så vi får dra en sväng till luljeholmen sen o gå om på cubus kanske. Nä nu ska Felicia gå o vila en stund så vi hörs sen! Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar