onsdag 14 december 2011

Negativt!

Tack och lov! I måndagsmorse så fick jag jätte ont i magen o var ganska lös men sen mådde jag bra hela dagen men på kvällen kom det tillbaka :/ fick jätte ont nere vid äggstockarna, typ kramp, o satt på toa hela tiden. Sen kom illamåendet och frossan. Igår så mådde jag illa hela dagen o brännande känsla över bröstet. Idag har jag mått illa. Jag trodde allvarligt talat att jag var gravid! Så jag gick ikväll till kronans o köpte ett test och lite medicin mot magkatarr. Kändes som domedagen :/ o fy fan va rädd ja va! Men det visade klart o tydligt neg! När jag gick från Coop tog jag en sån dör tuggtablett o nu sÅ känns det faktiskt bättre :D Imorgon drar jag och barnen upp mot norr :) så morgondagen består av att packa. Gå en promenad till dagis o hämta vinterskorna och astmamedicinen o sen hem o fortsätta packa. Svärmor kommer hit efter jobbet i sen skjussat johan oss till bromma. Jag o barnen blir nog borta en månad så det är ju en del som ska med :) Jag ska göra mitt bästa att fota och lägga ut på bloggen och berätta vad vi gör :) Inatt får jag äntligen sova i sängen! Har inte kunnat ligga ner o sova pga illamåendet :/ Nä om jag ska fortsätta skriva nu så blir det nog bara ordbajs! Ha det bäst! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar