fredag 2 december 2011

Fredag

Jag ska erkänna att det redan känns lite tomt här hemma :/ Imorse lämnade jag av Johan och Felicia på flygplatsen. Nu sitter dom nog på planet på väg mot umeå! Felicia var som en solstråle imorse o hon skulle göra sig fin för att träffa MASA O SASA! Hon är för himla fin o jag är väldigt stolt över henne! Hon är alltid så snäll o lugn, hoppas Ossian också blir så lugn, o nu när hon har börjat säga älska mamma :)
Idag ska jag och Carro o barna förståss gå till kungens kurva o titta på lite julklappar. Jag har bara hittat en till felicia än så länge :S men på toys r us hittar jag nog något :)
Sen ikväll ärdet bara jag och Ossian här så då ska vi bara mysa i massor o se idol ;)
Jag känner verkligen att jag kommit på fötter igen efter förlossiningen o allt med deras sjukdomar. Måste ha dragits med en depression ett tag men nu är jag glad o älskar mina barn mer än NÅGOT o jag o johan har det helt underbart. Jag är så lycklig :D
I Onsdags var jag o barnen över till Mariah, Oliver och Alicia och bakade. Felicia och Alicia röjde runt som värsta busungarna o vi snackade en massa mamma skit ;) Mariahs kompis Anna och hennes son jack var också över. O vilken fin lägenhet Mariah och Jonas har skaffat sig! stor o ny ;) så i den kunde barnen röja loss. Felicia tyckte det var kul att baka men när hon insåg att man kunde äta degen var det roligare :P Varken Alicia eller Felicia sov lunch den dagen så där vid 17 tiden så var de ganska trötta så då började vi röra oss hemmåt. Den kvällen somnade Felicia GANSKA snabbt o sov gott morgonen efter.
Igår var Johan hemma o sjuk, stackarn :( han drog nog på sig evighetsförkyldningen som jag haft :/ men imorse mådde han mkt bättre.

NÄÄ plikten kallar så nu äre dags för mat!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar