torsdag 27 oktober 2011

önskelista :)

Önskelistan är inte direkt enorm det enda jag vet att jag verkligen vill ha är en golvkandelaber som är 1.52 hög är super sugen på att köpa den men jag tänkte jag kunde öska den istället :D (jag hoppas du läser detta mor) 1695 kr
Jag är ju väldigt för ljus o ljusstakar o lyktor för att göra det riktigt mys pys här hemma!

http://www.kandelaber.se/webshop/product_info.php?cPath=22&products_id=117&osCsid=ae879bc0598d52f2aca35c03acf6ffde

Var igår inne på kappahl o frågade om dom ens en gång kommer få in fler kax overaller för dom är heeeelt slut överallt. Kax var tydligen inte förberedda på det så dom håller på att producera i sinne nu! så v.45 blir det att köpa overall åt skruttan :) skor blir kavat för dom vi hade förra året var ju helt kanon! o nu när felicia alltid säger KAN SJÄLV så kan hon faktiskt ta på sig de skorna själv för dom är jätte lätt att ta på.

Har börjat snacka med en tjeje som heter Karolina som också är 89 och har en son på 3 mån. Vi träffades i måndags på mammagruppen o nu ha vi sms:at en del o vi verkar ha en del gemensamt. Hon verkar vara en riktig kanon tjej!

Idag var jag ute på springrunda igen. Måste säga att det känns inte så himla kul att springa på kvällen i stockholm :/ Men det gick bra och jag är verkligen imponerad av mig själv! Nu gäller det bara att fortsätta hålla igång..

Nä nu ska jag snart se drömmen om ett barn!
VI hörs
Puss o kram

1 kommentar: