söndag 30 oktober 2011

Kära helg

Hej hallå!

Det har varit en väldigt härlig helg måste jag säga! I fredags var vi o hälsade på i hammarby o käkade lite middag. Grabbarna åkte vidare till grand turismo mässa o jag blev kvar med angelicia och charlie! Felicia ÄLSKAR charlie och det är ett ständigt prat om honom så hon var helnöjd i fredags :)
I går så var vi hela dagen o flängde känns det som ;) vi åkte till skhlm o köpte lite pyssel till lilltjejen som blivit sp stor o klarar SJÄLV!! det blev pärlor så hon kan göra kamkame (halsband)
Sen fick även mamma köpa lite fina saker till hemmet, bland annat en duk till köket, en mycket fin lykta och doft tjogrejs :P
Vidare till citygross för storhandling (SKITTRÅKIGT) o dessutom var båda kissnödiga. o i kassan blir ossian förbannad. Så väl hemma så var det en VÄLDIGT lugn kväll med bara myyyys!
Idag har vi bara mysat inne o laddat för den nya veckan. tillbaka till rutiner imorgon med dagis kl 9, promenad till liljeholmen, massa unga mammor, kl 12 fika o snacka en massa skit med maria ;) för det är det vi är bra på :P (skämtar) sen hämtning på dagis kl 15 sen hem :)

Min benhinneinflammation börjar kännas bättre nu efter hen hel helg med vila så imorgon är jag tillbaka o börjar lugnt med en promme sen hoppas jag kunna springa några gånger i veckan :)

NU ska vi käka underbart god tacogratäng.

PUSS O HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar