lördag 15 oktober 2011

Underbara barn!

I torsdags åkte jag och mamma ner till sthlm, vi tog oss inte iväg förren vid 15 från umeå så vi var inte nere förren vid 23 tiden. Tjock trafik till sundsvall sen var det hel lugnt o vi brände på. Vi stannade i ö-vik o åt på max (mums) ;) sen stannade vi av i sundsvall o tankade o gick sedan in på donken o käkade en glass. Jag kan säga att det var tur att vi gick in där för när vi väl satt oss så börjar ossian skita o det dröjer inte länge förren felicia också bajsat :/

I fredags gick jag och mor på underbara barn mässan. Massor med erjudanden o bus för barn, jag fick mig äntligen ett babygym till lilleman med mumintrollen på :) 200 kr billigare. Felicia sprang runt lite o vi stannade av en stund på ecostigen o målade.

Imorse var jag så himla trött så jag trodde att jag skulle lägga ossian på soffan med mamma sen gå o lägga mig, nää då tar jag på mig srpingkläderna o ger mig ut på en runda i 3 grader. Jag är imponerad över kondisen, eller är det tjurskallen? Tog mördarbacken hem också :P Så den här dagen blev mycket roligare efter det passet.

Johan däremot tog en sovmorgon som hette duga! klev upp 12 o drog då till verkstan för lite skotermekning.

Idag blev det en innesittardag för oss. Det får nog bli skärholmen imorgon. :)

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Hej Ingela!
    Såg reportaget om dig och din familj på nyheterna idag. Jag bor i Skåne och har 2 barn, Gilbert på snart 3 år och Walter på drygt 6 mån. Walter har MCADD-brist som vi också fick veta via PKU-testet. Vi har testat Gilbert också men han är frisk. Jag känner igen din reaktion och det du skriver. Det har varit en berg och dalbana men jag tror att det kommer att bli lättare ju äldre barnen blir, tyvärr är det något man måste acceptera och försöka lära sig leva med! Må så gott och ta hand om dina fin barn! Vill du ha kontakt är du välkommen att maila på teresa.o@compaqnet.se Hälsningar Teresa

    SvaraRadera