lördag 20 mars 2010

20 mars

Jaha då var man tillbaka efter sin joggintur då KL 21.51!!! trevlig kille som somnade på soffan redan kl 20.00 så är der för en kille som inte är van vid städning :P
Dagen har bestått av storstädning/rensning! Började redan igår med att köpa plast lådor på ikea för att få till en bättre förvaring, det blev dom största lådor dom hade. Nu har vi slängt en massa på återvinningscentralen o slängt en massa kläder i lådor o ställt nere i förrådet :)
Sen så for vi o handlade inför veckan, jag är så stolt över mig själv för hela vagnen bestod av allt från spenat till kotletter inte en enda kolhydrat typ :P Jag har faktiskt varit duktig o letat fram olika smarriga recept o handlade efter dom.
Min jogging runda såg som vanligt ut:
Springer förbi ica, tempo, åsens grill ner mot telefonplan, ner på OKQ8 o där stannar jag o hälsar på min VÄN :) sen springer jag vidare för bi donken rödljusen, under bron o upp igen :) en mycket skön LAGOM runda framförallt.
Såg just att män som hatar kvinnor går på ettan så jag ska nog sjunka ner i fotöljen o se den.

PUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar