måndag 15 mars 2010

Hej!

Det var ett tag sen jag kikade in här men jag ska vara ärlig o säga att jag inte orkat. Än fast vi varit på "semester" så känns det som man haft fullt upp.

Jag har skrivit en liten önskelista till Felicias 1års dag! jag kan inte fatta att hon är ett år snart :S
Själv kommer jag nu i vår gå o köpa en skaljacka och ett par kavat skor. Sen får jag se hur lång tid det tar innan jag behöver regnkläder o stövlar o så.. hon går ju som inte än men vi jobbar på det ;)

Så typ om 2 månader blir det:

Kavat skor
Skaljacka från didriksson

På hennes födelsedag önskar vi oss:

Galondress didriksson ruskeman
Gummistövlar Polarn o Pyret tödrandiga
Fleese underställ
tjocksockar
Vinteroverall
Vinterskor
Vantar
mössor
halskrage
kanske några fina sandaler till sommaren

Ja det finns massor som man behöver i reserver även om vi köper något själv.

Nä nu ska jag nog gå o sova! NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar