lördag 27 mars 2010

27 mars!

Jag är så glad o så tacksam!

Igår var vi på en shoppingrunda i liljeholmen, kom hem med ett par jeans, 2 toppar, en klänning och en väska, nån gång måste man jueh få unna sig! Så det blev en hel dag med maria och alicia, emelie, bobby och bobbys gudmor, mycket skoj :) kollade på klockan som va halv 6 o då vare bara att hoppa på bussen gick in en sväng på ica köpte ingridienser till hamburgare, fast vi glömde mer än hälften! Så jag fick sätta mig i bilen o gav mig ut mor citygross där jag kom på att jag kunde gå in på din sko :) jag var faktiskt ute efter ett par partyskor och ballerina skor o det hittade jag ;)
Sen så kom Daniela o chrissi över :P spelade lite galenpanna o käkade hamburgare! SKOJ!!

I veckan snackade jag med mamma som håller på att planera för att komma ner till oss. Först så kommer hon då felicia fyller 1 år o sen så kommer hon ner kring den 12 juni o den 15 så åker jag o mamma upp till norrland tillsammans! OCH då pratade jag med min syster, som är beräknad att föda den 17 juni, o frågade om jag kunde va med på hennes förlossning, o det fick jag!! :) jag blev så otroligt glad! så nu hoppas jag för allt i världen att ungen kan hålla sig tills vi kommit upp!
Jag har ju nämligen sökt sjuksköterska för att senare vilja bli BM på en förlossning så detta kommer verkligen bli spännade. Jag kommer få se det från en annan vinkel för på min egen förlossning så var jag så inne i min bubbla! FAN VA KUL!!

Idag bråkar felicia bed kissen o johan är på verkstan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar