torsdag 18 mars 2010

Torsdag!

Oj oj!

Måste bara berätta, när johan kom hem igår o jag satt vid datorn så började jag beklaga mig över att jag var så feg över att gå ut själv här i sthlm på kvällen. Men jag tog tjuren vid hornen o drog på mig joggingkläderna sprang ner till OKQ8 västberga o fick till min förvåning träffa de bästa jobbarkompisarna ;)
Jag är galet förvånad för vilken kondis jag hade! Det var helt underbart o allt bara flöt på.

Imorse vaknade vi av en trevlig överraskning BAAAAAAAAAAAAAAAJS!! Felicia hade skitit som en KO o då menar jag inte LITE!! hela sängen va bajsig! För nämligen igår så läste jag på internet om ett barn är hård i magen, vilket felicia alltid är, så kan man antingen ge katrinplommonpure eller kiwi. O eftersom vi provat katrinplommom o det ABOLUT INTE gett nån verkan så provade jag en kiwi, jag trodde inte alls det skulle gå så jag gav henne en hel o det fick vi betala för i morse!

Nu har jag bestämt mig! jag ska klippa mig, kort, man måste ju våga prova lite! förut har jag haft långt men ALLTID satt upp det o uppklipt o spret o allt möjligt men nu ska jag prova något helt annat. Man ska inte va så rädd det växer ju trots allt ut! Efter långa funderingar så tror jag det kommer bli GRYMT ;)
Min inspiration är faktiskt den unga mamman som var med på outsiders nadja, jag gillar den!Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar