tisdag 16 mars 2010

Vårkänslor!

Jag blir så himla glad o sprallig då det blir vår! solen skiner genom fönstret o snön tinar, hoppas det går fort bara. Jag är en riktig vårmänniska då känns det som att jag lever igen!
Igår fick jag 2 paket, ett som jag gick o hämtade själv som söta rara Anna från Honkong hade skickat och ett paket från hm som Daniela hämtade ut åt mig då vi var upp i norrland!
Anna hade skickat:En hudkräm mot bristningarEn klänningEtt nattlinne
Från hm hade jag beställt:En klänningEtt par leggingsEtt par träningstightsEtt par byxor till feliciaEn tröja till FeliciaSen kommer det en sjal också :)Jag ska ta bilder o lägga upp måste bara byta blöja på lillan förstJag bjuder på en bild av felicia också :D
Den är tagen med våran nya systemkamera nikon D5000 Jag är sjukt nöjd med den!
Jaha idag ska vi nog ut en sväng i det fina vädret gå en promme, men det blir nog andra gången felicia ska sova!

Nu har jag bestämt att jag ska klippa mig, har fått lite inspiration från en ung mamma som hade grymt fin frisyr lite kortare så man kanske kan göra något med håret. Jag hade tänkt spara ut men hur kul är det då man bara sätter upp det hela tiden. Nä nu ska här göra något drastiskt

Nä ska försöka ringa till frissan nu, vi hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar