tisdag 23 mars 2010

24/3

OH MY GOD!

Ja det var ett tag sen men jag har varit så lat så jag har helt enkelt inte orkat! I måndags va vi som vanligt på mammagruppen men vi var bara 4 st mammor :S. Faktiskt så köpte jag mig ett par nya jenas och ett fint linne på gina, o nu hoppas jag att jeansen INTE töjs ut direkt! Igår åkte jag o Daniela till Nacka forum, as stort köpcentrum, där gick vi till en butik som hette cange, tror jag, där vi provade ut BH:s. För en gång skull så ville jag ta reda på vilken storlek jag har! för det blir alltid fel när jag köper BH! O hör o häpna!! 65e :O så hädanefter kommer jag få specialbeställa eller gå på typ change eller twilfit elr nåt. Jag som liksom har köpt 75c! INTE konstigt att det kändes fel!
Vägde mig i morse, har 3 kilo kvar, blev lite besviken men men! jag känner att huvudsaken är att jag har kommit igång med träningen o inte äter godis varje kväll! Anna skipper har fått vila lite har istället varit noga med att inte äta kolhydrater :)

Ska försöka få tag på daniela så vi kan ta en promme i det fina vädret!
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar