söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Oj jag måste bara berätta allt som hände igår! Vi fick ju vänta ihjäl oss innan vi fick nyckel till lägenheten, johan o christopher hann hämta släpen, soffan, bordet och stolarna innan vi fått nyckeln o den där konstiga snubben svarade ALDRIG när vi ringde men tillslut ringde han klockan va fan 16 innan han kom med nyckeln så jag o Daniela sprang från den gamla lägenheten till tunnelbanan med rengöringsmedel i högsta hugg. vi kom till lägenheten på inteckningsvägen 27 o sökte först efter ett barnvagnsförråd som inte fanns men ett cykelförråd ska väl gå lika bra :) kom in i lägenheten som luktade avlopp HELA den luktade! så det var bara att börja städa i en kolsvart lägenhet, det fanns liksom en lampa i hallen! vi va ju tvugna att börja med vardagsrummet för killarna va ju tvugna att ställa av alla lådor o resten av sakerna någonstans. Skämmes Daniela så dålig mopp du hade!! men tur att det inte är långt hem till oss så johan sprang över o hämtade våran SUPER mopp! :P MEN skitigt var det, det va tydligen en missbrukare som bott i den lägenheten! Ja vi va i alla fall kvar där till 21 igårkväll så när vi kom hem så somnade min kära sambo på soffan!

Idag är det alla hjärtans dag o guuuuuuuuuuuuuuud så mycket kärlek vi ska ge varandra! Så ikväll blir det nog en god middag o myyyys bara! Jag älskar min familj, så jag ska bara ge all min kärlek till dom idag! men jag ska ner en sväng på step-up också o kanske lite core ;)
Imorgon blir det frukost med Daniela o sen mammagruppen o hoppas på att det är någon som har något trevligt att berätta :)

Nu ska Felicia sova en stund så nu ska vi bara pussas o sen ska ja på träningen :)

Ta hand om varandra idag o visa kärlek! Puss på er

1 kommentar:

  1. hahahaha villken frilla flisan har :D Pussa o kama lill skiten från moster =D

    miss u sis =)

    kram// Stora syster

    SvaraRadera