onsdag 24 februari 2010

usch!

Sitter här hemma ensam eller jag har ju felicia i sägen! men johan åkte nån stans i tjotta hejti o skulle köpa en växellåda o sen vidare till södertälje o byta den sen skulle han se va klockan va om han ens orkar köra hem igen!

Jaha idag var det en lugn dag! Daniela med barn o karl (kanske räknas som barn) var förbi en snabbis, hon såg inte helt pigg ut stackarn men snygga boobis hade hon SOM FAN!! så jag kan inte göra annat än att tycka synd om henne just nu! o dessutom har hon en massa skolarbeten som han ska ta hand om och en bebis, hon är en oerhört stark kvinna denna människa!! jag fattar inte hur hon orkade plugga på heltid förut, sån tur så gick hon just ner till halv. Men vad gör man inte för att försörja familjen? starkt gjort Daniela!! ska nog gå en sväng till dom imorron så havanna får ngt annat att tänka på än att hon vill va hos mamma som INTE får lyfta henne!

Det var helt fantastiskt fint väder här idag, så jag gick bort till tempo o hämtade ut mitt skipper paket, så jag börjar detoxen då jag kommer ner till sthlm igen :) rensa bort lite smuts!
Mammsen blir 50 år imorron!
snacka om att jag är LITE avis på mina föräldrar som e i thailand nu i 35 grader varmt OJOJOJ jaja den dagen kommer väl då vi också får åka

JAJA puss på er så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar