fredag 12 februari 2010

Ingen sömn direkt

Inatt var en hemsk natt. Under dagen igår så fick jag inte felicia till att sova som hon brukar utan det blev 4 timmar på eftermiddan vilket resulterade med en vaken natt med en massa skrik. Jag vet inte huuuuuuuur många gånger jag klev upp la henne på rätt sida av sängen med huvudet på kudden. Så halv 6 i morse gav jag henne välling o då fick vi sova till halv 10.
Min dotter kryper runt som ett gnällande verk också kommer hon till mig sliter mig i byxorna o gör något slags plocka upp mig ljud.
Jag har kommit på problemet! Som dom flesta kanske har hört så är Felicia OMÖJLIG att få i helt vanlig mat ÄN vad jag prövar med så får jag i två skedar sen sitter hon å skriker o gråter så jag ser det som lönlöst att fortsätta, så kom jag på att sen hon var 4 månader har hon fått en tand i månan o då har hon varit gnällig o kikig med mat o även febrig. Så jag tror att det är i tänderna problemet sitter, såååååååååå tur att det finns välling o vi hoppas nu på att tand verkstan stannar av ett tag!

Ikväll blir det nog en parmiddag med min kära vän Daniela och hennes karl. Det blir nog att göra en god hemma pizza. Det blir nog många såna här kvällar framöver då dom flyttar till samma gata som oss :) Det lir rå mysigt! Då kan vi träffas varje dag utan att behöva gå flera kilometer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar