lördag 13 februari 2010

Lördag idag

o det blir en massa flyttstädning!

Igår kväll så hade vi en jätte mysig kväll med Daniela, hennes karl o havanna, Jag min karl o felicia. Vi gjorde fantastiskt goda pizzor o spelade en omgång alfapet, jag o johan förlorade kan jag ju säga!
Idag så kommer flytlasset från telefonplan till inteckningsvägen, fy fan va roligt att Daneila o hennes familj ska bo typ 100 meter från oss. Så jag ska hjälpa till att städa den nya lägenheten, det var tänkt att dom skulle få nyckeln igår så vi hade planerat att börja tidigt idag MEN seg killen som hyr ut lägenheten hade inte hunnit stöka ur allt så nu går vi bara o väntar på den där nyckel. Sen blir det att packa massor av lådor o lite sånt på släp o slänga in i den nya lägenheten! SÅ i veckan blir vi grannar o nu kan vi bah kut i mellan, vi behöver liksom inte ens ta vagnen!

Det var min natt inatt, så jag gav henne vällingen sisådär vid 11. Hon har en jätte jobbig hosta som hon vaknar av hela tiden och det värkar göra jätte ont när hon hostar. Så vaknade hon vid 6 imorse trodde att hon behövde mat men hon skrek en stund så jag höll henne på magen så blev hon lugn o då sov hon till halv 9! O johan hade LOVAT att han skulle ta henne på morgonen men han vände sig bara o la täcket över huvudet! HUR SNÄLLT VAR DET?

Om det finns tid över i helgen så ska vi nog fixa den nya bilbarnstolen, vi tänkte att det kunde vara en bra ide nu när jag och felicia ska åka bil med pappan upp den 26/2. Det blir liiiite långt att åka i den stolen vi har nu, man ser bara efter ett tag att hon får ont i kroppen. Så jag har hittat en som verkar super bra som man kan ha i liksom 6-8 år. Problemet är att vi kommer få åka till brommas babyland för ute vid kungenskurva har dom bara röd/svart eller brun/svart och dom var ful som fan!
Nää nu ska jag ner på golvet o mysa med min dotter!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar