måndag 15 februari 2010

Nya vanor

Tjabba tjena hallå!

Idag vaknade felicia kl 07.30 av en hel natt sömn, det fixade sig tillslut! Så vi klädde på oss o drog en snabb sväng med damsugaren så rinde Daniela som ville att vi skulle komma över innan vi skulle iväg till Liljeholmen. Så vi satt där en stund sen så gick vi till västberga där vi mötte upp Denise med Molly och gick vidare till liljeholmen som tog ungeför en timma. Idag fick vi semlor till fika som Gunilla bakat, stor eloge till henne som gör allt vårt fika!
Ja igår var det alla hjärtans dag vilket inne bär att man ska mysa o äta god mat o få en massa blommor o choklad. hmmm...
Jag gick i alla fall på träningen o INNAN jag gick tycker jag att jag var ganska tydlig med att johan skulle gå på ICA en sväng med Felicia i pulkan o handla mat o jag va tydlig med att det fanns blommor där med. Jag kan tillägga att han satt vid tv-spelet då jag gick o när jag kom tillbaka så satt han fastlimmad på EXAKT samma ställe vilket gjorde mig väldigt besviken :(
Ibland känns det som om han tar mig så förgivet, det va så länge sen han gjorde något som gjorde mig förvånad eller överraskade med något, för hallå!! visst behöver man det??? Jag vet inte vad man ska gör eller säga för att det ska bli rätt, det börjar i alla fall gå mig på nerverna.. BRÅK BRÅK BRÅK...
Fick i alla fall lite tips från Daniela o hennes kille på hur man ska göra, dom e kanske mer erfaren än oss..
JaJa nog om det! Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya..
Imorgon går vi nog en sväng förbi Daniela, vi måste passa på då vi bor så nära varandra!

Jag är så taggad på börja skolan o läsa något som jag för en gångs skull inte känner mig tvinad till, läsa något som JAG tycker är roligt. Jag hoppas verkligen jag tar mig in! Håll alla tummar!!

Puss på er

1 kommentar: