tisdag 23 februari 2010

Tisdag idag!

Ja kan ju sammanfatta helgen med att säga MAGSJUKA..

Det började med att jag började känna mig förkyld redan förra måndagen o blev bara sämre o sämre och jag blev jätte förkyld, kunde inte röra mig ville bara sova. Sen i fredagskväll började jag må riktigt jäkla illa, om det berodde på magsjuka elr snoret vet jag inte, så jag satt och sov i soffan trodde jag skulle spy vilken sekund som helst. Så i lördags så mådde jag lite bättre men var väldigt matt o trött så jag fick sova o johan o ossian va iväg på löptävling. Sen på söndag så började johan klaga på att han mådde dåligt o nån gång där på eftermiddagen precis då ossian va på väg hem la han sig i sängen o jag hör bah hur han spyr i MASSOR, o jag har spy fobi :O JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! sen så spydde han typ 4 gånger till efter det, så jag o felicia sov i tv:rummet hon i hennes säng o jag på golvet :) Jag låg på golvet för jag ville vara nära tv:n för jag hade hörlurar så jag slapp höra han kräkas.. Så han va hemma med oss i går o mådde betydligt bättre han slängde i sig nå chips o en team box från donken :P
SÅ idag går jag runt o torkar alla hantag o allt möjligt som han kan tänkas tagit i, jag är så sjukt nojjig, MEN frågan är hade han samma som jag elr var har han fått det från?
Ja nu försöker jag i alla fall hitta en fin resväska eftersom våran gått sönder, men eftersom vi ska åka upp till norrland på fredag hinner den förmodligen inte hinna komma innan vi åker :S. Så ja får väl gulla med Ewa-May om att skicka den dit, för den skulle troligt vis komma innom 5 dagar. Det är en fin, det är en titan så det känns ju som att det är kvalitet! men den finns i massa olika färger :S, men lila va ganska snygg.. HJÄLP! Så i sånna val får jag packa allt i ikea påsar så länge o packa om då den kommer :)

Jaha vi var förbi en sväg hos Daneila imorse, hon villa ha lite barnpassning medans hon duschade för nu ligger hon på operationsbordet. så vi önskar henne lycka till, jag ska springa förbi där innan vi åker på fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar