torsdag 18 februari 2010

vad är det som händer..

med denna kropp? jag känner mig som ett psykfall som går runt o beklagar mig över hur otroligt ful jag är. Än vad jag nu har försökt så kommer jag aldrig igång. Just nu så har det varit en svår period för oss då Felicia varit mycket sjuk o det har varit tänder o vi har fått jobba som idoter för att HON ska må bra o då hinner man inte tänka på sig själv. Jag tränar på helgerna för det är bara då jag har tid, ja i och för sig så är jag ju ute o ränn på dagarna MEN ÄNDÅ! jag går bara upp i vikt o känner mig bara INTE taggad :S. SÅ nu har jag bestämt mig för att prova Anna Skippers viktpaket. Detta är en slags detox som ska rensa ur all skit ur kroppen, så för min del så kan jag ju hoppas på att min hjärna följer med ut! jag vet inte än hur programmet kommer se ut än för beskrivningarna kommer med paketet :)
Återkommer.. Puss på er

1 kommentar:

  1. ingela ha inte daligt samvete over sant! du har ju fullt sja med felicia och hushall! tank inte pa det..
    men jag kanner igen mig i tanke gangen och jag kan inte skylla pa att jag har fullt upp. jag har semester och ar lika lat for det...

    SvaraRadera