onsdag 17 februari 2010

Fettisdag igår..

jag hann inte skriva igår var så risig hela dagen. Som sagt så var jag sjuk så vi stannade hemma igår o kurade framför tv:n o väntade på pappan. När han kom hem så blev det en fantastiskt god middag o bara allmänt mysigt. Men på willys hade dom inga j*vla semlor så det blev ingen semla igår :(
Felicia har börjat äta riktigt bra nu, det är super skönt. Förut åt hon inte ens en LITEN burk med mat, hon ville inte äta något som jag lagat själv INGET gick. Nu har hon nästan börjat äta hela stora burkar, idag var ett undantag för köttbullarna var lika stora som våra brukar vara.. vi hoppas det går bättre ikväll. Nu sover hon i alla fall så att jag får en LITE stund för mig själv i alla fall för när hon är vaken så är det verkligen full fart :P men roligt är det!
Förresten så håller 6:e tanden på att titta fram, tandverkstaden verkar aldrig lugna ner sig LITE ens, nu har hon fått 2 tänder på 2 veckor :O
Sms:ade till Daniela imorse för hon var inte ute på msn vilket hon alltid nästan är. Fick jag tillbaka att dom hade magsjuka :O så nu vill inte jag träffa dom på en vecka minst :P ja blir vi inte sjuka nu när alla i vår omgivning haft magsjuka så är det ju ett mirakel..
Nää ni nu ska jag nog ta mig något att äta sen ska jag försöka vila bort denna hemska förkyldning..
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar