onsdag 23 november 2011

Bihålor från h-vete

Vad är det som händer o vilken sjukdom har jag råkat ut för? igårkväll så fick jag ont i huvet (framme vid pannan) så johan gav mig en alvedon, sov gott hela natten men imorse då jag skulle upp o klä felicia ställde jag mig upp o det det sprängdes i huvvet (framma vid pannan) så jag la mig igen, ringde till dagis, vi blir hemma idag! Jag kan inte gå nån stans med denna värk! Så jag provade det klassiska testet, ner med huvet o upp igen o uppe igen så kom den där värke i pannan, det måste vara bihålorna. Jag är ju fortfarande tät i näsan också o seg i halsen :( NÄÄ nog med klagomål!
Idag tvättar vi, bland annat ett par julsängkläder från förra året som ska på innan advent :) Felicia tittar i en julkatalog o säger vill sopa den på ALLT! ;) får se vad tomten kommer med! Men säg då för guds skull inte tomte till felicia :P LÄSKIG
Vi som skulle o träna ikväll men det går nog inte :( jag har verkligen tröttnat på detta helt nu! säger hela tiden att jag borde gå till läkaren men jag styr aldrig upp det.

Imorgon kommer svärmora hit o Felicia lägtar sååå! Hon säger Sesisia leka masa :)
Ska nog lägga mig under täcket igen för jag fryser :(

På fredag ska jag o Carro dra in en sväng på stan, det är så himla kul att hon vill följa med mig :D, där ska jag köpa doppresent och kolla lite julklappar på bland annat BR :)

På lördag äre dop o det ska blir sååå himla mysigt! hoppas det går bra för Mariah med all planering mitt i flytten o allt stackarn! :/

sopa den den den!!

När ska jag få bygga muskler?

Skitunge

Färdigtvättat väntar på att hängas upp

Från när vi var i fjällen (höglekardalen/ bydalen)
Lite bilder kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar