lördag 26 november 2011

Dopdag

Hej hopp!
Idag har vi varit på ett mycket fint dop :) det var nämligen ingen mindre än Mariahs son Oliver som skulle döpas. Han var snäll hela tiden! blev lite tråkigt sista minuten o VÄLDIGT tråkigt då han skulle ta på sig overallen o gå över till församlingshuset :/
Blev förvånad då dom dukade upp dom fina smörgåstårtorna! Inte visste jag att mariah hade sån talang!!
Vi tog sen en promenad till Liljeholmen o köpte lite fredagsmys på hemmakväll. Felicia fick sig en film (nicke nyfiken) och johan ett spel :/
Imorgon ska vi styra upp första advent o skaffa oss en fejkgran ;) så vi får in lite julstämning här hemma :D
Nu har jag bokat resan upp till jul. Den 15/12 bär det av norröver :) o nu ska jag även beställa dopkorten så vi får ut dom :O
O till veckan så ska vi fixa åkpåsen till ossian än fast jag inte tror att han behöver den RIKTIGT än o jag vet inte om ens barnenshus har den inne :/ så om det är någon som vill ge en tidig julklapp så är det välkommet :) Den övriga önskelistan är inte lång. vad ska man önska sig? är det kanske årets julklapp? en ny bil o en lägenhet hade inte suttit fel ;) KÖP SKYDDSUTRUSTNING till johan!! Jag gillar inte att han ska skada sig i de där dumheterna han ska hålla på med i vinter, räcker det inte med att hålla sig PÅ marken?

JAJA ha en mysig lördagkväll allihopa!!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar