lördag 12 november 2011

Ensamhet

är det värsta jag vet! jag blir så deppig o får lite ångest :/ önskar nu att vi bodde närmare föräldrarna!
Johan åkte vid 12 idag och efter det så har vi bara tagit det lugnt. Felicia somnade på soffan o sov typ 3 timmar :O sen så vaknade hon o jag frågade om vi skulle gå o köpa popcorn o hon hakade på DIREKT :) så jag i princip sprang ner till coop, var helt sur i svett då vi kom fram. Där handlade vi rostbröd, skinkost, tomater, vitabönor, mjölk, popcorn, chips, dip, gräddfil och lite gottis till mig ;) väl hemma så var det att ge ossian tutte direkt sen göra varma mackor. Dom vart duper goda o felicia åt upp en hel!
Jag sitter o ser 16 and pregnant o felicia kikar på pettson o findus. Fröke har fått lite popcorn också :)
Imorgon blir det en lugn dag som jag hoppas går fort. Kanske att vi möter upp carro o går till en lekpark så felicia får leka av sig lite :)
På måndag blire mammagruppen o jag HOPPAS att jag är frisk då för det här håller på att ta dön på mig nu! jag är så sjukt less på o va sjuk! O felicia får vara på dagis o leka av sig lite. På tisdag vette f*n vad jag ska göra o på onsdag kommer mammi ner!!!! JIPPIEEEE!! min mamma är bäst o jag älskar hon av hela mitt hjärta! hon ställer alltid upp o kommer för det mesta ner då jag behöver henne! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig min mor! Tusen pussar till dig!
Så på torsdag ska vi ha mor o dottermys hela dagen o hela fredag, lördag o söndag med :D

Nä vidare till tv:n o matningen.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Det värmer att höra att man är älskad. Att vara älskad som förälder är en bonus som man inte ska ta för givet. Kom ihåg att föräldrars SKYLDIGHET är att älska sina barn, men barnen behöver INTE älska sina föräldrar.
    Jag kommer snart och hälsar på dig ongen och ongonga.

    SvaraRadera