tisdag 15 november 2011

onsdag, seg dag

Hej på er!
Idag har jag känt mig som ett vandrade lik typ :/
Fröst hade jag inte över huvud taget tänkt gå med felicia till dagis men då tänkte jag hur rolig är jag att leka med? speciellt idag :( så jag gick dit o gick förbi tempo på väg hem, för att hämta ut bilder från fuji, o jag var HEEELT slut då jag kom hem! VAD är det fråga om? när ska den här förkyldningen vara över??? Så resten av dagen har jag kikat på tv o kikat lite på kläder på internet ;) o sååå klart har ja mysat massor med Ossian! Han är så himla glad o ligger o snackar massor med sina händer ;)
Sen halv 3 gick jag för att hämta felicia, allt hade varit bra på dagis, o det tog typ en timma o ta sig hem o nu e jag helt slut igen :(
Nu sitter felicia o tittar på sitt favvoprogram OSO! o samtidigt käkar hon majs o ärtor ;) det är snart dax för mig att göra mat :) VÄLDIGT god kyckling, receptet har vi fått av Anna o Viktor.
Imorgon kommer ÄNTLIGEN mamma! jag tror det blir att dammsuga lite, speciellt i soffan, om mamma ska kunna sova där ;)
Shit vad jag känner att jag gör många smilisar när jag skriver. :P
Det händer massor med läskiga saker uppe i norrland också. En av mina tremeningar är spårlöst försvunnen och ja hoppas verkligen att hon hör av sig snart! ELLER att någon då har sett henne o hör av sig till Therese eller pappa Lars vi är oroliga :/
Jag o Mariah är lite av shopaholics på dagarna ;) eller jag "fönstershoppar" mest. Det finns aldeles för mkt fint på t.ex. Nelly, HM, Lindex, Kappahl mm o det kliar ju LITE i fingrarna. Men jag har i alla fall fått hem min nyårsklänning ;)
Nu har kommer vi tillbaka från breaken :) Felicia har badat o ossian har kissat på mig och nu sitter jag o kikar lite på kläder.
Vi kanske hörs senare men nu har jag inget mer att skriva
Puss

1 kommentar:

  1. är du trött vännen ? rubriken är lite fel eftersom de va tisdag igår men du skrev onsdag ;) Puss på dig !

    SvaraRadera