fredag 11 november 2011

J*vla förkyldning!!

Jag är verkligen trött på det här nu!
Idag är felicia hemma från dagis för dagis är stängt o hon är super mysig o glad idag medan jag är en bitterf*tta känns det som. Nä men hängig är jag i alla fall men så blir det när man inte får sova nått på natten för den här j*vla hostan :/ Nu kommer det dock slem när jag hostar, förut var det bara torr rethosta, jag är också så tät i näsan på natten men på dagen rinner det o jag får snyta mig varannan minut. Det kommer liksom inte lite snor utan det är grönt äckelpeckelsnor! vad har jag fått för bakterie/virus? Har det inte gått över till måndag så MÅSTE jag uppsöka läkare!
Så idag blir vi nog bara inne kanske går en sväng till ica. Vi längtar till 17.30 då kommer pappsen hem :) Annars idag så tvättar jag o nu har vi just käkat lunch. Nu ska jag försöka få felicia att vila en stund, hon ligger i sägen o ser pettson och findus, och Ossian har just somnat i vagnen.
Jag har börjat se holby city på 4:an kl 12:50 på dagarna ;) så det väntar jag på nu.
Har fått hem lite mer julklappar med posten så nu måste jag på ikea och köpa lite tillbehör ;)
Jag hoppas att kappahl får in fler overaller snart för det börjar bli lite kyligt o det är lite svårt att hitta ngt bra att ta på henne. Men dom skulle få in fler v.45. Tack o lov att kavat skor finns upp till stl 26 för dom tyckte jag va jätte bra förrå året o dom kan F ta på sig själv! O dom kan man ju beställa på internet också. sen behövs en fuskpolo, vintervantar, tjocksockar (mormor stickar ;). Sen har vi ju mössa o flecce kläder. Jag o johan får ta en shoppingrunda sen, det gillar han ju ;)

Nä nu ska jag slå ner mig i soffan o vila! :P

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Har Felicia någon fler mormor, verkar så eftersom det ska stickas tjocksockar och vad jag vet så har jag= mormor nr 1 inte fått in någon beställning på sockar?????????????

    SvaraRadera