tisdag 22 november 2011

Snabb tisdag!

Inatt var det ingen rolig natt :( Direkt jag fått ossian att sova så vaknade han o gnällde hela tiden. Så jag har varit ett vandrande lik idag o sett ut som jag vet inte vad! Men i alla fall så följde vi med carro till liljeholmen. 8.45 möttes vi upp utanför mig o gick ner mot dagis, där dom var ute :D, sen vidare en promme mot liljeholmen. Där var allt stängt så vi gick några varv sen upp mot BVC där carro skulle ha mammaträff o vägning o mätning av sigge :) Så jag matade ossian där sen gick jag ner till gallerian först in till HM där jag köpte skjorta o fluga till min karl OH så snygg han kommer va till jul ;) Sen in till Lindex o köpte ett par leggings till mig själv. Sen blev ossian arg så då drog jag upp till BVC igen o matade han o då somnade han så då satt jag där o väntade på Carro o sigge. När dom kom gick vi å åt lunch i gallerian, hälsotallrik och lasagne för carros del :) sen gick vi i lite butiker o ska säga att jag är avis på Carro som fick med sig två myspys koftor hem :/ vill också ha! sen blev klockan så mkt så då började vi gå mot dagis. Vilket KAOS det var där!
Felicia börjar berätta om att pippi strump sover, o jag fattar inget, o det visade sig att hon varit på besök idag! o Felicia var modigast o kramade henne direkt ;) min tjej är tuffast! så tur att hon va på dagis idag då för hon gillar verkligen Pippi! Sen på med kläderna o promenera. Carro gick med oss sen bor hon ju bara en bit bort på samma gata :D Så ute vid oss började vi prata om hur vi ska styra upp träningen så det blir nog lite rygg o ben kanske ;)
Nu får ni lite bilder på dagens inköp.

nu är overall och skor också beställde!skit kappah som inte skulle få in fler kax overaller så fick jag lov o beställa en didriksson istället.

pusssss

1 kommentar:

  1. åååh vilka snygga leggings du hittade!!:D fanns de i fler färger, typ svart? ;)(eller de kanske är i svart?, men ser inte ut som det på bilden)
    Den svarta koftan jag köpte var inte så skön, den sticktes lite :/ Men den vita var jätte mjuk o go! :) (samma som du kollade på i röd innan vi gick ut)
    kram

    SvaraRadera